Dezbatere la RFI: Mineriadele 1990 (Simina Bădică şi Clara Mareş)

Invitatele lui Dan Pârvu la Art Cultura au fost Clara Maresh, cercetător la Institutul pentru Investigarea Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc şi Simona Badica,curator la Muzeul Ţăranului Român.

One Response to Dezbatere la RFI: Mineriadele 1990 (Simina Bădică şi Clara Mareş)

  1. delaepicentru spune:

    Dincolo de mineriade, vă propun să vedem azi, ce fel de oameni au iniţiat, girat şi condus mineriadele. Care a fost motivaţia lor principală. Pe lîngă drogul puterii, eu îi suspectez de mercantilism extrem.

    Le dau însă prilejul de a mă contrazice. Am postat un test de venalitate. Pot răspunde (5000 şi peste) magistraţi pensionari, securişti, activişti PCR şi alte categorii de bugetari şi pensionari cu peste 3000 de lei lunar.

    Întrucît Rugămintea mea este să promovaţi iniţiativa, v-aş fi recunoscător dacă, în cercul de prieteni le-aţi recomanda chiar şi magistraţilor în vigoare să răspundă chestionarului. Ne-am putea da seama de capacitatea de reproducere a sistemului.

    Vă mulţumesc.

Lasă un răspuns

