Tradiţii excentrice în România: căsătorii la 12 ani

2 Responses to Tradiţii excentrice în România: căsătorii la 12 ani

  1. Stima.
    Pai nu „casatoria” este excentrica ci traditia ruperii de scoala. „Casatoria” nu este i-legala. Ce e i-legal? Ca au relatii intime? Pai… relatii intime au si alti adolescenti care nu sunt „casatoriti”.
    Intemeierea unei familii este, dupa parerea mea, IDEEA acestor „casatorii”. Tiganii, sau romii, inca considera casatoria o realitate inca valoroasa. De asta, din punctul meu de vedere, este un subiect delicat, mult prea delicat.
    Hai sa dam dovada de putine neintelepciune, cum spune Sf. Pavel, si sa ne amintim de varsta la care s-a logodit/ casatorit Maica Domnului cu Dreptul Iosif. Stiu ca poate fi o comparatie cam prea fortata dar nu este de inlaturat din discutie.
    In fond ceea ce trebuie sa primeze este curatia duhovniceasca si stiinta de carte (cu cat mai multa cu atat mai bine).
    Asta este traditia excentrica, cred eu. Slabirea importantei cunoasterii. Si de aici vin toate: si „casatoriile” si „prieteniile”.

  2. Dan Patrascu spune:

    Dle Neamtu,
    Va propun un articol care cred ca ar putea fi preluat si aici.

    http://danpatrascu.eu/?p=811

    De altfel, m-am mutat la casa noua cu blogul. Cand doriti sa ma viziati o puteti face la
    http://danpatrascu.eu/

Lasă un răspuns

