Umor politic, brandul Cătălin Lazurca

8 Responses to Umor politic, brandul Cătălin Lazurca

  1. serbanescu spune:

    Cea cu Basescu mi se pare geniala. Ca de obicei, simplitatea bate tot!

  2. despinavestea spune:

    Excelente, amandoua !

  3. turnofftheglory spune:

    Aer curat si umor pe masura.

  4. Dan Patrascu spune:

    Cea cu Johannis Klaus mi se pare exagerata. Ma intreb, si adresez aceasta intrebare unui intelectual ca Mihail Neamtu, de ce nu putem respecta totusi si oamenii pe care nu-i sustinem neaparat din punct e vedere politic?

  5. Bogdan Duca spune:

    Vreau si eu mai multe pungi cu Basescu! Promit sa le folosesc pana pe 6 decembrie, cand o sa scapam de beleaua asta de mafiot de berarie.
    Cat despre Anticonstitutionalul de la Grivco, l-am incercat. Nici nu se compara cu Anticonstitutionalul de la Golden Blitz! Acela e de calitate!

  6. danut chidon spune:

    …fiecare cu Romania lui ! Dar pentru ca nu doresc comunism cu fata umana si nici democratie originala, si eu voi vota Traian Basescu Presedinte !

Lasă un răspuns

