Blocarea investigaţiei libere şi degradarea comentariului politico-social: din culisele prăbuşirii ziarului „Cotidianul”

Un dialog între Tiberiu Lovin şi Dorin Petrişor, fost jurnalist de investigaţie la Cotidianul.

Dupa 12 ani de presa, Dorin Petrisor a decis sa renunte imediat ce conducerea de la Cotidianul i-a redus leafa la 1.000 de lei. La origini profesor de logica si  filozofie, Dorin a mai plecat de la Gazeta, unde era sef la investigatii, in secunda in care Liviu Man i-a blocat un articol pe motiv ca s-a ajuns la o intelegere cu subiectul. Adica au dat-o la pace. I-a fost scarba. Acum s-a intalnit cu o altfel de cenzura la Cotidianul si deturnarea unor subiecte pe interese legate de afacerile lui SOV si cele politice venite dinspre PSD.

3 Responses to Blocarea investigaţiei libere şi degradarea comentariului politico-social: din culisele prăbuşirii ziarului „Cotidianul”

  1. Pana nu le-a micsorat salariul era totul ok? Jenant.

  2. Andrei spune:

    Si eu am plecat de la Cotidianul, de la sectia de reportaj-dezvaluiri, care era de fapt sectia de investigatii, numai ca cea careia i se spunea de investigatii era condusa atunci de Radu Tudor. Eu am plecat in America dupa ce doua anchete s-au finalizat cu contracte de publicitate cu pact de neagresiune intre parti. Ca sunt meseriash, am luat si originalele documentelor cu mine. Una era cu Ion Tiriac si alta cu Banca lui Carabulea, Carpatica, in stadiul de proiect la acea vreme. Am refuzat si cei 400 de dolari cu care vroiau sa-mi cumpere tacerea. Dar eu am plecat in America si nu era Vantu pe vremea aia acolo. Acum cred ca e si mai rau.

  3. Andrei spune:

    Am uitat sa va spun ca eu sunt Andrei Ionescu si ma gasiti, daca vreti, la:
    http://andreiamericandream.wordpress.com

Lasă un răspuns

